Penname: LadyWolf [Contact]
Real Name: Meana
Member Since: January 11, 2009
Membership Status: Member
Bio: I have no idea when I'll post my fics lolz but InuGrrrl be my awesome big sis I feel that I have to be apart of the fun too!! I do make AMV so if you wish to have me make you one for your story give me the song and I'll see what I can do for ya. I'll try to post something soon!!
Gender: female
[Report This]
Reviews by LadyWolf
College Days by pooky11602 Rated: Salacious starstarstarstarstar [Reviews - 107]

Summary:
Kagome leaves her abusive and cheating boyfriend. While living with her brother she stumbles onto a room for rent in someone elses apartment. The person owning the apartment just happens to be our fav hanyou, Inu!  Will romance blossom or will they be destined to be 'just roommates'...
Categories: Legends
Characters: InuYasha, Kagome, Miroku, Other, Rin, Sango, Sesshomaru
Genres: Alternate Universe, Comedy, Drama, Fluff, Hentai, Romance
Warnings: Domestic Violence, Explicit Sex, Language, Rape/Non-consensual
Chapters: 38 Table of Contents
Completed: No Word count: 68179 Read Count: 14969

[Report This] Published: December 05, 2008 Updated: September 28, 2011


Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: January 18, 2009
Chapter number: 9
Title: Chapter 9: Chinese Food and Tickle Wars

I like this story so please updated as so as you can...





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: February 02, 2009
Chapter number: 11
Title: Chapter 11: Massages and Mates?

Aw I hope you can update this soon I love this story so far. the shower seen was hot and loving ((Inu so wonderful lol)) I like how close their becoming!!





Reviewer: LadyWolf Signed
Date: February 11, 2009
Chapter number: 13
Title: Chapter 13: Inupapa?

So you were giving her a massage and it turned into a ‘get Kagome off’ session?” Toga asked his son bluntly. that was funny just pictureing it lolz!! My poor inu!! And YAY for Rin it's so cute thinking of shessy crying cuz of that!! loved it as always





Reviewer: LadyWolf Signed
Date: February 23, 2009
Chapter number: 14
Title: Chapter 14: Brother Miroku

yay update!!

So miro's one of the family? that kinda cool to add. He should know better then to mess with sessy and inu didn't have to get hit to he was just as upset. well hope to read more soon

 





Reviewer: LadyWolf Signed
Date: April 02, 2009
Chapter number: 15
Title: Chapter 15: Daffodils and Cinnamon

Can't wait for more between Inu & Kags!! Poor rin but she'll be fine and love the update





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: August 25, 2009
Chapter number: 17
Title: Chapter 17: Party Planning,Talking & Relieving Stress

AHHH I feel like it's been forever!! Well gotta read your update now the comment! Love it soo far. But My poor Inu-kun!!





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: August 25, 2009
Chapter number: 18
Title: Chapter 18: A Healing Touch

Aw ain't that sweet of her!! So now I have to wait to see how she will react to what he tells her? Aw but it was getting good too. I hope they mate soon for Inu jr's sake.




Summary:
Kagome owes her school a lot of money. She is too young to get a loan, and she doesn't want to bring her family into it. Becoming desperate Kagome starts looking for other ways to get the money.
Categories: Legends
Characters: Ayame, Bankotsu, InuYasha, Kagome, Kagura, Kikyou, Kohaku, Kouga, Miroku, Naraku, Rin, Sango, Sesshomaru, Shippou
Genres: Alternate Universe, Angst, Comedy, Drama, Hentai, Romance, Thriller, Tragedy
Warnings: Aggressive Sex, BDSM, Drug Use, Explicit Sex, Fetish, Graphic Violence, Implied Pedophilia, Implied Rape, Language, Male Dom/Female Dom, Masturbation/SoloM/F, Mild Sexual Situations, Molestation, Oral/Hand job, Rape/Non-consensual , Underage Sex, Voyeurism
Chapters: 7 Table of Contents
Completed: No Word count: 16421 Read Count: 3030

[Report This] Published: May 10, 2009 Updated: August 24, 2010


Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: July 27, 2010
Chapter number: 4
Title: Chapter 4: Singing In The Rain

Ah I thought I reviewed this!!! Anyway I love this and I can't wait to see what Inu's up to....I hope Kagome can handle it lol. Awesome work I love all your stories.





Reviewer: LadyWolf Signed
Date: July 27, 2010
Chapter number: 6
Title: Chapter 6: Your Whole World In My Hands.

he got a bit distracted when he saw all that….leg. Lol too funny!!!! Ohhhh Inu's been a bad boy!! I want to know what job he has for her too. Oh and this line " I WILL cut off your jewels. Cut them off and shove them down your throat and watch you choke! Do you understand me!?”  Loved it I would and I'm sure I have said that before lol. Well I'll be reading you!!

Author's Response:

lol >> yes. Very...'distracted' (you can't see it but I'm doing air quotes lol) You'll be able to find out the job soon, but Its going to be a bit out of right field. (INSERT EVIL LAUGHTER.) Umm but yes...that line. I actually said that to my brother once. I don't remember the reason, but I know he sort of avoided my bedroom for a while, like he would run past it quickly if the door was open. lol

Annnnnyways thank you very much for the review. WOOO I GOT ANOTHER PERSON HOOKED!





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: August 25, 2010
Chapter number: 7
Title: Chapter 7: On Giant Step into...Oblivion.

Uh oh!! Well I do fell she should have just went to lunch. If he went as far as to follow her that meant he would makea seen if he had to. Ohhhh I don't know if like that look lol. What will happen next

Author's Response: Yes...she should have gone to Lunch with him...tsk tsk Kagome what have you gotten yourself into lol



Discarded Hearts by Kinky-Hoe Rated: Salacious starstarstarstarstar [Reviews - 14]

Summary:
Photobucket

Tangled in a web of relationships that always get the best of her, Kagome Higurashi has yet to realize that there might be someone else who is more likely to stay when there is little left to expect from her job, friends and distant relatives. A story about transitions in life.
Categories: Legends

Characters: Ayame, Hojo, InuYasha, Kagome, Kagura, Kikyou, Kohaku, Kouga, Miroku, Rin, Sango, Sesshomaru
Genres: Alternate Universe, Angst, Comedy, Drama, Hentai, Hurt/Comfort, Psychological, Romance
Warnings: Aggressive Sex, Drug Use, Explicit Sex, Language
Chapters: 26 Table of Contents
Completed: No Word count: 88712 Read Count: 4940

[Report This] Published: July 13, 2009 Updated: April 11, 2015


Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: January 02, 2011
Chapter number: 2
Title: Chapter 2: French Dog Blues

This part had me hooked...

"Sub-what?—Oh. “My goldfish is perfectly fine. Eats, swims, reads a lot of books. She's actually fond of Shakespeare and some French authors whose names I cannot pronounce,” Inuyasha elaborated with a completely straight face. “But what the fuck, Miroku,” he quickly added, throwing his semblance of eloquence out the window, “I thought we were talking about your problems and not mine?”

Said Miroku scoffed. “I was talking. And if you had been listening, you'd know that I wasn't talking about any problems.”

Inuyasha shrugged, annoyed. “I never liked that Kaoru of yours.” His friend winced and stuck his tongue out in mock disgust.

“Koharu, idiot. Kaoru could be a man's name!” Miroku practically yelled.

Inuyasha smirked and his golden eyes reflected amusement. “I was hoping you had discovered the feminine side in you.”

SO FUNNY!!! I'm off to read more thanks for making me smile with this chapter!!





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: January 02, 2011
Chapter number: 8
Title: Chapter 8: Tonight And The Rest of My Life

uh oh I think Miroku and Rin are brother & sister....wow. Hott Inu & Kag moment.





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: January 02, 2011
Chapter number: 13
Title: Chapter 13: Trouble Is a Friend

Inuyasha didn't cheat I feel like I should point that out.(so many fans like making him the bad guy all the time.) I like you and this story because so far you haven't that and the story is good. And his lie isn't as bad, He nor Sessy want people to know there brothers. Telling Kagome would need more trust then what they had, but like he said she lied from A to Z. I know she may sleep with someone else but it still wouldn't be the same. Thou I see a lot of your fans want lolz. I think it's Inu-kun who needs more love...hint hint.



Wanting More Than... by kagome313 Rated: Salacious starstarstarstarstar [Reviews - 43]

Summary:

**3rd Place Winner for Best Lemonade on Award Destiny, July 2010**

My best friend and I share a special relationship - No one can ever replace him. But somehow, "this" is just not enough for me anymore...


Categories: Legends
Characters: InuYasha, Kagome
Genres: Alternate Universe, Hentai, Romance
Warnings: Explicit Sex
Chapters: 9 Table of Contents
Completed: No Word count: 46933 Read Count: 3327

[Report This] Published: July 15, 2009 Updated: September 17, 2010


Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: July 19, 2010
Chapter number: 7
Title: Chapter 7: Chapter 7

Aw now I need to know what's going to happen!! Oh it's sooo awesome you won!!! Poor shoes I hope they weren't a fav pair. Awesome job!!!

Author's Response: thanx! <3 And i loved the shoes.. they went with anything n looked good - but i guess they were tired of me wearing them. I miss them <__< lol I'm hoping to update before next week though so i hope i can get that done n dont have y'all waiting too long =]





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: September 16, 2010
Chapter number: 8
Title: Chapter 8: This Is It: Good-Bye

Oh boy! they both are slow. Inuyasha is worng for not just saying what's really going on. But kagome ain't making it any better. What she did with koga is what he's doing. Only thinks to koga Inu may take it to anther place. And I hope Amanda doesn't get used. I hate love game lol. But as alway I'll be reading you!!! Don't over work girl.

Author's Response: Yh those two idiots needs so rude awakening dont ya think? lol I actually like Amanda... I dont kno wy peeps hate her or see her as a threat ya kno? lol She gun gonna be doin her thing - dont hate lol. Thanx so much for the review =D I try with not over working - God knows how much it is and how tricky that is too o.O





Reviewer: LadyWolf Signed
Date: September 16, 2010
Chapter number: 8
Title: Chapter 8: This Is It: Good-Bye

Yeah she is cool that's why I hope she doesn't get used or hurt in this game Inu & kags are playing lol. Well all one can ask is that you try lol. You don't want to give yourself a cold or just get to out of it ya know.





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: September 17, 2010
Chapter number: 9
Title: Chapter 9: Distractions Never Lasts

Damn Kagome is a bitch!!!!!!!!!!!!!! Amanda should have slap the shit out her but i understand sometimes it's better to be a lady...but there is a line to that. She's getting mad at doing what he did only she may take it to the next level. Inu's not clean in run of thing but damn I almost wish he and amanda had done something as long as amanda could handle it. Oh and she was drunk to the point of fucking with the girl's race?! She has every right to be pissed at kagome. 

Nice update!! It's just before my birthday on the 19 YAY!! This should hold me over lol.



Author's Response:

If i had known i wud have actually posted on ur bday!! lol

Happy Birthday when it comes!!!!! =D

So glad u openly went on Amanda's side - that's all i ever wanted for her xD Like earlier in the chps, Kags and Inu *are* popular and i want it to be the typical highschool chiz where those popular peeps gets so drunk they do shit they wouldnt really do when they're soba =) And like i said, Amanda is nice! haha - I was ITCHING to have them do something - if only kiss but i refrain and take it out SO MUCH TIME lolol. I'm still toying with the idea for them to have an innocent encounter - like Amanda just gettin to kiss him jus to know how it feels and Inu doin this small favor for her u kno (cuz face it - we know how attracted he is to her)

Thanks so much for the review!!! You made my early morning xD (its 4 19am)



Domestic Disputes by ShouraiChan Rated: Salacious starstarstarstarstar [Reviews - 43]

Summary:
Born the child of a mistress and a rich, powerful, but loving father, Kagome was raised to be the best. Better than that woman's child. However, this delicate rose also has a few thorns; and it's those thorns that attract the attention of Tokyo's top bad boy...and soon, she's ensnared into a world of violence, cruelty...and she loves it.
Categories: Legends
Characters: Ayame, Bankotsu, InuYasha, Kagome, Kagura, Kikyou, Miroku, Naraku, Rin, Sango, Sesshomaru, Shippou
Genres: Action-Adventure, Alternate Universe, Angst, Drama, Friendship, Hentai, Hurt/Comfort, Psychological, Romance, Suspense
Warnings: Abuse, Aggressive Sex, BDSM, Character Death, Domestic Violence, Drug Use, Explicit Sex, Graphic Violence, Language, Orgy, Pedophilia, Pregnancy, Punishment, Rape/Non-consensual , Sensitive/Controversial Subject Matter, Slavery, Threesome, Underage Pregnancy, Underage Sex, Voyeurism
Chapters: 7 Table of Contents
Completed: No Word count: 35624 Read Count: 3635

[Report This] Published: July 19, 2010 Updated: August 23, 2011


Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: July 23, 2010
Chapter number: 3
Title: Chapter 3: Embracing Sweet Darkness...

AHHHHHH This fucking rocks!!! Please tell me that Kagome's father will found out what her mother has been really doing and send her her ass flying!!! On top of that I hope InuYasha and Kagome kick koga's ass. This story is for big sis InuGrrrl...while she most be loving it!!!



Author's Response: HIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!! I'm glad you like it! ^__^ And isn't Kagami just terrible?! UGH! What a bitch, right? And she's STILL carrying on with her little affairs, all the while being terrified that Kagome is gonna be the one to screw up! And I'm seriously so happy you like it! I think when put together, Kagome and InuYasha will make one hell of a bad ass fighting team! Woot! And I hope she likes it too!





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: August 09, 2010
Chapter number: 4
Title: Chapter 4: The Taste Of Blood

Okay one I love the update!!!! I love Kagome being able to fight like that not always having to run to Inu for help. InuYasha is hottt!!!!!!! Okay I was hoping that Inu or kagome would talk about the koga thing, I get a feeling Yash may have to kick his ass. AHHH the ending; why you leave me like that???!! The moment they hit his home I wanted her to tell him how she felt(about sex) now she may have to just take whatever he gives. Oh and is he...still part demon? i mean the eyes seem to say so. I'll be reading you!!!!

Author's Response: HEY LADY!!!!!! There is a brand new chapter and everything, so I hope you enjoy it!!! And I LOVE making Kagome a badass; I'm not even kidding. She kicks ass harder than InuYasha and even INUYASHA gets the chills from the thought of having to take her on! And oh! To answer your question, InuYasha isn't part demon; but there is something in the Demon Blood that triggers his change, even though he is fully human, as only his eyes changed and not his hair or anything else! Hope you enjoy the next chapter.





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: January 09, 2011
Chapter number: 5
Title: Chapter 5: Shockwaves

Six-hour session of hot, passionate sex!!!!! Inu-kun really is more then just the man lolz. I loved it want more...give me more! Oh no Koga didn't please tell me he'll get his ass handed to him? I hope InuYasha will fight for her I mean I really like her in this one, thou I knew she should have told him herself. Koga's an asshole just please let him get what's coming to him!! Oh and I've been waiting for this to be updated thanks for making it hot!!



Midnight Snack by purduepup Rated: Salacious starstarstarstarhalf-star [Reviews - 17]

Summary:
Humor/Citrus short story. Kagome's new to her apartment, replacing a woman who could pass for her twin. Her new neighbor Inuyasha is a sleepwalker—and used to visiting her condo at midnight? With his godly, sexy body, it's hard to resist a taste…
Categories: Fairy Tales
Characters: InuYasha, Jii-chan, Kaede, Kagome, Kikyou, Miroku, Mrs Higurashi, Sango, Souta
Genres: Alternate Universe, Comedy, Hentai, Romance
Warnings: Explicit Sex, Language, OOC/Out of Character, Oral/Hand job
Chapters: 3 Table of Contents
Completed: No Word count: 14151 Read Count: 1002

[Report This] Published: January 01, 2011 Updated: June 10, 2011


Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: June 17, 2011
Chapter number: 3
Title: Chapter 3: Half a Grapefruit

“Really?” he said blankly, though the heated couple paid no mind to their audience. “You really have to fuck right here, right now, out in the hallway?”


WHY IS HE SO DAMN HOT!!!! He don't really need to say much but that was funny as hell lol. I've been waiting and you made my day BUT why you end it like that!!!!!!!!! I feel for Kagome(hard to make me do) but Inu's so so ahhhhhhhhhhh. Please Update soon guys I'll give ya cookies of alll kinds just let Inu do what he started it's TOO much lol


Needless to say I loved it okay re-read time (don't judge me) LMAO

Author's Response: PP: I DON'T KNOW WHY HE'S SO DAMN HOT! Probably because if he wasn't Adonis, it'd be weird for Kagome to practically orgasm at the sight of him. XD And we left it at that because, well, next chapter's the big BANG (or lemon). xD And next chapter will be coming up soon - by the end of the month, actually! :D Thanks for (re)reading and reviewing; it means a ton, and it's always nice to hear from you! We hope you enjoy the next chapter as well! ^.^





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: June 21, 2011
Chapter number: 3
Title: Chapter 3: Half a Grapefruit

LOL Inu sexy no matter what lol. I'm trying to wait....really I'm waiting UPDATE!!!!!!!! Lol I'm about to make y'all smile. Why you say? Well other then Big sis InuGrrrl and Kagome313 this is the most fun I've had in a fic in a while! I mean the style is awesome. Kagome so far is cool and hasn't ticked me off once. I love it. Now smile and give cookies and my lemon lol

Author's Response:

PP: HOORAY~ 8D *cheers* We're seriously up there with the big dogs? REALLY? :D *jaw about breaks off from smiling too much* I'm so glad you like our style, and don't worry - I'm not the kind of person who really makes their protagonist a hateable character. (So, no misunderstandings in which she calls out on Inuyasha's betrayal or Kikyou randomly comes back from the dead. Just no. *look of disapproval*)

And, well, we're about to make you smile, because I'm almost done writing my portion of MS - and since AP is speedy quick with writing (it's just me who has issues >.>'), the update should come soon! :D Thank you so much for reviewing, those five stars (I like d'em stars... *-*), and being patient! Hopefully chapter four will be just as good as the rest, if not better! ^.^





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: January 02, 2011
Chapter number: 1
Title: Chapter 1: Only a Grape

I like where this is going. I already want to see what will happen next.

Author's Response: Gah! Our first review! *both freak out* Wow...THANK YOU for reading and reviewing; we appreciate you using your time to read our stuff and at that, REVIEW and give us five stars. (PP: I like the stars... *-* AP: *shakes head*) We'll most definitely try and update as soon as we can. (: Thanks again! ^.^





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: January 04, 2011
Chapter number: 1
Title: Chapter 1: Only a Grape

Wow I didn't even know I was the first lol. You guys are so funny I got a good feeling about you, I can't wait to see what happens. I'll give ya 5 more.

Author's Response: PP: :D *happy beyond belief* You're too sweet, you really are, and if AP were available to speak, she'd tell you I'm the funny one (LIES!! DX). Doesn't it feel good to be the first? :3 We're still happy (and in shock) that you're enjoying MS, and we promise to update ASAP! :D





Reviewer: LadyWolf Signedstarstarstarstarstar
Date: February 22, 2011
Chapter number: 2
Title: Chapter 2: A Hint of Lime

"IT WAS A FUCKING DREAM." I know!! I mean I could tell form the start but come ON!!! Now it's time for some of the funny lines! "too exhausted to exactly realize no Godzilla offspring was in her torso" "What. The. Fuck, x2!" "SHE WOULD BE NO SPICE GIRLS CD." Wow I love that part. "Well, unless you were a man yourself.

Then things just got awkward.

…you know, unless you were gay, then that'd be cool, too…" LMAO!!! I mean Miroku taking the cookies and Inu being too hot to deal with this is awesome but can I have more Inu & kag moments please I need my InuYasha fix! LOVE THIS STORY!

Author's Response: PP: SUCH ENTHUSIASM...! *happy tears* I'm so glad you're enjoying the story, I really am! ^.^, And since I had some trouble being funny this chapter (/back in Ch. 2's production/ PP: *holds face in hands, sobs* AP: *shakes head* Pathetic. =.=), I'm SO HAPPY you found it funny! XD And don't worry - there's tons of InuKag waiting next chapter, so your wish will be granted. >:3 *sparkles fairy dust on you* HUZZAH! And we shall update soon! :D