Reviews For Maneater
You must login (register) to review.


Reviewer: littlekitsune1 Signed [Report This]
Date: May 02, 2009 11:30 pm
Chapter number: 2
Title: Chapter 2

LOL ahh "Teeth"... Now THAT was an experience. Interesting idea to put it in a fanfic though. I can't see Inuyasha being in any danger, but poor Miroku had better watch his wang! xD





Reviewer: ThisIsMeSmiling Signedstarstarstarstarstar [Report This]
Date: December 10, 2008 2:26 am
Chapter number: 2
Title: Chapter 2

Oh my god (end scene)! I'm guessing she has "the teeth"? BAD mental images, lol. Buuuuuut, interesting scene with Houjo. That was definetely the LAST person I expected to be in her room, especially after it was mentioned the attacker had honey eyes. Hmmmmm...I wonder what he was doing there. And what'll happen after he wakes up. This Izanami character is a curious one, too...sadistic, but definetely a point of interest when wondering what'll happen when she meets up with the Inu-Tachi. Heh heh, Miroku better guard his loins......very interesting chapter. I look forward to the next! ~Amber :)



Author's Response:

Yep she has 'vagina dentata' whatever that is lol. As I was writing the last bit a vision of the bug scene flashed in my mind. Wow am I really as demented as the movie. *Shrugs.*

The whole scene with Hojo was last minute. It was actually supposed to be Inuyasha. I had the image of honey eyes in my head and then Hojo popped up. I am sad to say that I forgot his eye color. Shame, shame, shame on me. So I will be amending that. It seems to cause confusion, but then again maybe it is good to cause a bit of confusion... hmmmm... new thought... Speaking (or should I say writing) thoughts make world of difference.

Thanks for the awesome reviews they made me laugh like a mad woman!!





Reviewer: ThisIsMeSmiling Signedstarstarstarstarstar [Report This]
Date: December 10, 2008 1:56 am
Chapter number: 1
Title: Chapter 1

Oh God.......Teeth, lol. Somehow my brother and his friends talked me into watching it with them. That movie is.....crazy, in a very VERY wierd kind of way. BUT...this fic looks really good. I wonder who just lip-raped Kagome. Of course....the next button is right there, but I really should finish up my Calc hw.......

Aw, hell. I'm gonna read it, anyway ;)

Great beginning! *goes onto the next chapter*

~Amber



Author's Response:

LMAO! Thanks for the review!

About 'Teeth' tell me about it. I sat through that movie, the whole 1 hr and 33 mins of it not once but twice. What in the hell was I thinking?? The sound effects were very cheesy, the acting was horrible, I actually found myself laughing. Especially, the doctor scene. WTH?? I would love to spend a day in the mind of the creators of that movie lol.





Reviewer: Selina MacCloveror Signedstarstarstarstarstar [Report This]
Date: December 10, 2008 1:51 am
Chapter number: 2
Title: Chapter 2

Yikes!  Straight up man eater, for real!  No euphemism there!  XD  Man, you SCURRED me when Kagome was being attacked and she looked into his "honey" eyes...I thought, "Man, I thought InuYasha was still back in the feudal era??!!"  But it was Hojo...damn!  WTH? 

This was a great chapter!  I still can't believe I only found this story a week ago (or whenever it was)!  Gah!  Update soon!!  :)



Author's Response:

Hell, I scurred myself with that. Honestly, it did start out being Inuyasha, then I thought what the hell let's shake things up. In turn Hojo was the first person that popped in my head and I am ashamed to say I forgot what color his eyes were. Now that I read your review... Honey just doesn't fit the bill. Brown yes. Honey no. So that will be amended hehe. Hopefully, I can clear up the Hojo bit in later chapters.

But until then thank you for the awesome review.





Reviewer: kmoaton Signedstarstarstarstarstar [Report This]
Date: December 10, 2008 12:35 am
Chapter number: 2
Title: Chapter 2

She is some kind of scary.  I cannot wait to see where this story goes!  Good work!

Author's Response:

Thanks for the review!! Izanami is defintely something special.





Reviewer: Selina MacCloveror Signedstarstarstarstarstar [Report This]
Date: December 07, 2008 12:35 am
Chapter number: 1
Title: Chapter 1

Oooh...who the hell was that?  Not InuYasha, I'm assuming!  Geez, how did I miss this story?  I was looking through seeing if there were any good ones to read (while I should be studying...*cough cough*), and here was this!  WTF??  I don't even remembering it coming up!  :(  Anyway, I love it so far!  I hope you'll continue!  I love how everyone is in perfect character.  Great job - update soon!  :-)

Author's Response: Ah, studying what's that when there are truly great stories out there... hehe. Thanks for the review I hope you enjoy chapter two just as much!





Reviewer: cutelittleears Signedstarstarstarstarstar [Report This]
Date: November 20, 2008 11:18 pm
Chapter number: 1
Title: Chapter 1

This is great. Keep going.

Author's Response: Thanks!! Chapter should be up soon!





Reviewer: kmoaton Signedstarstarstarstarstar [Report This]
Date: November 19, 2008 11:15 am
Chapter number: 1
Title: Chapter 1

Whoa! Who grabbed Kagome? This is intriguing and I can't wait until the next chapter!

Author's Response:

Who indeed? Well I thought about making Inuyasha be the culprit but that is too cliche so I spiced it up. Thanks bunches for the review!!



You must login (register) to review.