Reviews For Ocean Day
You must login (register) to review.


Reviewer: cesuraee Signed [Report This]
Date: October 18, 2013 2:37 am
Chapter number: 1
Title: Chapter 1 Ocean Day

Oh I do very much love this little fic you have created. The idea that InuYasha could track Kagome anywhere was very telling to both how much he cared and how much he knew her. The alcohol only helped to loosen them up, InuYasha even realized that. You played to that really well, thank you for sharing.





Reviewer: GrammyInuLvr Signed [Report This]
Date: January 05, 2008 7:42 pm
Chapter number: 1
Title: Chapter 1 Ocean Day

Yeah Baby.  Doing the nasty in the Ocean.  Gotta love that!  I have a real life beach story that actually happened to me and my girlfriend back in the summer of 1981 and I'm gonna use that to so an IY fic pretty soon .. that is if I can remember back that far.  I already had to ask my girlfriend for her memories.  ROFL.  And I am a romantic myself.  A hopeless one, at that.  But some nasty hentai in the mix can only make it better ... muhahaha.  Great job!  Loved it.

Author's Response: Thank you, almost everything I write is a hentai or turns into one, LOL. Even my story that is the ED Featured Story for this month will have a lemon in it eventually. I wrote this story really fast for the iyfci_contest. We'll see how it does...





Reviewer: Miss_Marilyn69 Signedstarstarstarstarstar [Report This]
Date: January 05, 2008 4:54 am
Chapter number: 1
Title: Chapter 1 Ocean Day

I wonder what moma thought about them running off and not coming back ;)



Author's Response: Well, they were supposed to be with Grandpa - but then, I wonder what she would've thought is she knew he let them get drunk on sake! LOL!





Reviewer: Miss_Marilyn69 Signedstarstarstarstarhalf-star [Report This]
Date: January 04, 2008 7:53 pm
Chapter number: 1
Title: Chapter 1 Ocean Day

No more (pushes out bottom lip).

 

 

*whispers* did you notice the sudden end mashed together



Author's Response: Yikes! No I didn't. That's what I get for cutting and pasting the end from livejournal into MS Word and then cutting and pasting here. (sigh). I fixed it. No more, it is a one shot for the iyfic_contest on LJ. Glad you liked it despite the snafu.





Reviewer: Ro0tin4Kagome Signed [Report This]
Date: January 04, 2008 5:39 am
Chapter number: 1
Title: Chapter 1 Ocean Day

Haha. the words of a romantic. But Ihave no story to tell or me being on a beach. Though.. maybe I should start making one..hmm.. lol Jk.

=D And good luck



Author's Response: Thanks! And yeah, I am a terribly romantic person and not ashamed of it. LOL. Even my hentai gets all mushy sometimes...





Reviewer: Knittingknots Signedstarstarstarstarstar [Report This]
Date: January 04, 2008 5:33 am
Chapter number: 1
Title: Chapter 1 Ocean Day

InuYasha meets from Here to Eternity!

Author's Response: Yeah, I was think of that movie, too! LOL! But this is what Lyris gave me, so this is what I wrote. We will see how it does in the iyfc_contest on LJ. That Lyris, first she gives me InuYasha meets "Up in Smoke' and now InuYasha meets "From Here to Eternity." God knows what she will give me next, LOL! Oh, and we can't forget InuYasha meets "Electric Kool Aid Acid Test" (Tripping).





Reviewer: Ro0tin4Kagome Signedstarstarstarstar [Report This]
Date: January 03, 2008 11:54 pm
Chapter number: 1
Title: Chapter 1 Ocean Day

OH those naughty kids. To do the naughty right next to her grandpa basically. Some call that kinky, some call that taking a risk. I call it disturbing seeing how your gonna have sand stuck to you in places you REALLY dont want it to be.

=D

Though I still highly liked it all the same.



Author's Response: Nah, they were not THAT near him, LOL. The old sot was dead drunk, anyway. And hey, I've done it on the beach! LOL! At least it was in the surf, the trickle of waves softly washing over them. Glad you liked it, let's see how it does in the Livejournal, iyfc_contest, contest. 





Reviewer: Kagomegiggles Signedstarstarstarstarstar [Report This]
Date: January 03, 2008 8:54 pm
Chapter number: 1
Title: Chapter 1 Ocean Day

Um??? Is there more to the storie?? OH CAN YOU MAKE IT SO SHE'S PREGGO?

Author's Response: LOL, no. As I said, this was for the iyfic_contest. This is a oneshot. Kagome is preggo in 2 of my other stories. Glad you liked it, thank you for the review.



You must login (register) to review.